اس ام اس عاشقانه سری 2


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به مرکز انواع عکس نوشته های عاشقانه و دلتنگی و ... خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 525
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 305
:: باردید دیروز : 195
:: بازدید هفته : 511
:: بازدید ماه : 500
:: بازدید سال : 11096
:: بازدید کلی : 119306

RSS

Powered By
loxblog.Com

بزرگ ترین وبلاگ تفریحی

اس ام اس عاشقانه سری 2
دو شنبه 13 بهمن 1393 ساعت 18:3 | بازدید : 560 | نوشته ‌شده به دست پسر آذری | ( نظرات )

خوش به حال انارها

دلتنگ که می شوند

می ترکنــــــد

---------------

مهم ترین کاری که

یک مرد می تواند برای فرزندانش انجام دهد

این است که : “عاشق مادرشان باشد”

-----------------

در دلم مهر کسی خانه نکرده است ، بیا

خانه خالیست ، نگه داشته ام ، جای تو را

-------------

بار، سنگین است و من کم طاقت و دنیا حسود

خم شدن را عار می دانم، دعا کن بشکنم!

------------

شکست عهد من و گفت: هر چه بود، گذشت !

به گریه گفتمش: آری، ولی چه زود گذشت !

بهار بود و تو بودیّ و عشق بود و امید

بهار رفت و تو رفتیّ و هر چه بود، گذشت

-------------

تو قهری ظاهرا از من جدایی

شبیه بچه های ابتدایی

نمی آیم سراغت باورم کن

خودت رفتی خودت باید بیایی

------------------

جنون به حال من دچــار می شود بدون تو!

بد است حالم آنقَدر ، که بدترم نمی شود!

تمام شـهر خواستند بشنوم کــه رفته ای

تمام شهر! بشنوید! من کَر َم ! نمی شود

---------------

گفت اندیشه ی او با من و با من شدن است

کلبه ام آه ، ولی روشن از آن ماه نشد

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت

هیمه بر آتشِ ما ریخت و همراه نشد

--------------

برف نو ، برف نو سلام

بنشین … خوش نشسته ای بر بام

شادی آوردی ای امید سپید

همه آلودگیست این ایام …

-------------

از دفـتر دلت برای دمی نام من مـَشـوی

شـعرِ مـرا بـرای دفـتر خـود یـادواره کـن

هر روز یک غزل برای تو خیرات می کنم

شعر مرا شبیه دلم ، پاره پاره کن

-------------

هر که با مرغ هوا دوست شود

خوابش آرام ترین خواب جهان خواهد بود

-------------

و هوای دل من ابری نیست

بلکه بارانی ست

پیش تو مشت دلم باز شده ست

پاک دل باخته ام

مدتی ست

در دلم حادثه عشق

آغاز شده ست

--------------

گفتی دلت دریچه ی تاریک و کوچکی ست

روزی همین دریچه مگر لانه ات نبود؟

این هیزم شکسته که بر شانه میبری

تنها درخت باغچه ی خانه ات نبود؟

---------------

کاش زندگی از آخر به اول بود…

پیر بدنیا می آمدیم…

آنگاه در رخداد یک عشق جوان میشدیم

سپس کودکی معصوم می شدیم و در

نیمه شبی با نوازش های مادر آرام میمردیم…

 




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس , پیامک , اس ام اس مناسبتی , اس عاشقونه , اس ام اس های خنده دار , عشق , عاشقانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: